estrada, muzika, filmovi, skripte, igre, dobro druzenje...

Latest topics

» vicevi o Crnogorcima
Mon Dec 14, 2009 6:01 pm by Admin

» Unknown LIMITED (2009) DVDRip
Sat Dec 12, 2009 9:58 pm by Admin

» Bandslam DVDRip XviD-DoNE
Sat Dec 12, 2009 9:57 pm by Admin

» [RS.com] Nordwand 2008 Bluray 720p AC3 x264-CHD
Sat Dec 12, 2009 9:56 pm by Admin

» Zatoichi (2003) 720p.x264-TheCount
Sat Dec 12, 2009 9:54 pm by Admin

» Dijeta s čajem: Za 4 dana 2 kg manje
Sat Dec 12, 2009 5:20 pm by Admin

» Šta vam telo govori: 9 simptoma koje ne smete da zanemarite
Sat Dec 12, 2009 5:17 pm by Admin

» Potraga za idealnim puderom
Sat Dec 12, 2009 5:10 pm by Admin

» Savladajte trikove profesionalnih frizera
Sat Dec 12, 2009 5:08 pm by Admin

domaci i strani


    Pripremite kožu za zimu

    Share

    Admin
    Admin

    Posts : 45
    Points : 104
    Join date : 2009-12-12

    Pripremite kožu za zimu

    Post  Admin on Sat Dec 12, 2009 4:57 pm

    Vaša koža ne reaguje na isti način na hladnoću i toplotu. Zbog vetra i promene temperature počinje da se zateže, pecka, svrbi i crveni, i zato joj treba pružiti mnogo intenzivniju negu. Da biste sačuvali lepotu i zdravlje svoje kože, pripremite je za zimski period adekvatnim tretmanima i preparatima.

    Koristite eterična ulja

    Zimi je najbolje kupati se nežnim uljanim emulzijama koje ne isušuju kožu poput sapuna. Nakon svakog tuširanja blago potapkajte kožu peškirom, a onda na poluvlažno telo nanesite mleko, losion ili ulje. Za negu izrazito suve kože izvrsno je ulje od pšeničnih klica, koje je najjači prirodni koncentrat vitamina E. Ono stimuliše razmenu materija i cirkulaciju, štiti ćelije kože od oštećenja, a bogato je i masnim kiselinama. Zahvaljujući tome, jača zaštitni sloj kože, održava vlažnost i daje joj mekoću. Uopšte, svi preparati sa eteričnim uljima veoma su blagotvorni da biste pripremili kožu za hladne dane.

    Izbegavajte vrele kupke

    Vrela voda brzo rastapa zaštitni sloj kože, čiji je prirodni zadatak da kožu održava gipkom. Radije se istuširajte mlakom vodom ili kombinacijom tople i hladne vode. To će podstaći prokrvljenost čitavog organizma, pa tako i kože, koja će dobijati više kiseonika. Zahvaljujući tome, proces obnavljanja ćelija biće brži.


    Nežni piling

    Dve kašičice mekinja pomešajte s punomasnim mlekom tako da dobijete homogenu, meku smesu. Nanesite na vlažnu kožu i ostavite nekoliko minuta, a potom nežnim kružnim pokretima oljuštite ostatak. Umijte se toplom vodom.


    [You must be registered and logged in to see this image.]

    Osvežite umorno lice

    Ispasirajte jednu bananu i nanesite je u debljem sloju na celo lice. Ostavite da deluje 10-15 minuta. Potom nežno odstranite masku vodom ili čajem od lavande.

    Vratite suvoj koži vlagu

    Kašičicu svežeg kravljeg sira pomešajte sa dve kašičice meda. Nanesite smesu na prethodno očišćeno lice i ostavite da deluje 10–20 minuta. Iako je maska veoma blaga, izostavite predeo oko očiju, gde je koža najosetljivija.

    Negujte masnu kožu

    Pomešajte kašičicu svežeg sira, kašičicu meda i kašičicu svežeg limunovog soka u glatku smesu. Držite na licu najviše 10 minuta, pa se umijte mlakom vodom.

    Pojačajte hidrataciju

    Zimi treba pojačati antiejdžing tretmane i hidra­taciju lica jer hladnoća i suv vazduh ubrzavaju stvaranje bora. Koža postaje mnogo osetljivija i crvena. Osobe s ma­snom i mešovitom kožom treba redovno da rade piling, a one s normalnom i suvom neka stavljaju maske za revitalizaciju, hidrataciju i oksigenaciju. Hidrata­ntne kreme koristite češće nego inače i gledajte da sadrže hijaluronsku kiselinu, vitamin C i E.

    Negujte oblast oko očiju

    Kreme za nežnu oblast oko očiju pred zimu stavljajte i ujutru i uveče, a preko dana nanosite kremasti gel koji služi kao zaštita i daje vlagu. Zima posebno smeta usnama, pa na vreme počnite sa specijalnim kremama i melemima sa zaštitnim faktorom.



    Važna je i zdrava ishrana

    U zaštiti kože pomoći će vam kreme, mleka i ulja koja će zadržati vlagu i podariti joj neophodne hranjive sastojke, ali nemojte zanemariti ni ishranu. Unosite što više svežeg voća i povrća bogatog gvožđem i vitaminom C, orašaste plodove poput lešnika, badema i semenki bundeve, koji su izvanredan izvor vitamina E i B, kao i nezasićenih masnih kiselina. Od toga će imati koristi ne samo vaša koža već čitav organizam.

      Current date/time is Thu Dec 08, 2016 9:51 am